באיזה גיל מומלץ להתחיל ללמוד שחייה ?

מחקרים מראים שהזמן הטוב ביותר לילד להתחיל ללמוד את יסודות השחייה הוא בין הגילאים 1 עד 4.

מחפש חוג שחייה ?
כתוב לנו ושמח לסייע

לימוד שחייה לילדים ?

מהו הגיל נכון להתחיל ?

ילדים מבלים יותר זמן בצפייה במסכים מאי פעם. יותר מדי זמן מסך מקושר מחקרית לעיתים קרובות להשמנה, שינה לא סדירה ובעיות התנהגות.

מומחים ממליצים לכל הילדים מתחת לגיל 5 לעסוק בפחות זמן מסך כדי לגדול בריא יותר. שחייה היא ההזדמנות האידיאלית להכניס פעילויות שאינן מסך לתוך השגרה של ילדכם.
שחייה בגיל צעיר יעודד את ילדכם לעסוק בדברים חדשים בביטחון, ואף יכול לעורר עניין בפעילויות אחרות הקשורות למים כמו שחייה מקצועית, קיאקים, צלילה ועוד.

מחקרים מראים שהזמן הטוב ביותר לילד להתחיל ללמוד את יסודות השחייה הוא בין הגילאים 1 עד 4. עם זאת, תינוקות בגילאי 6 חודשים עד 3 שנים יכולים להשתתף בשיעורי הורים וילדים / הרגלי מים. שיעורים משותפים עם ההורים מלמדים את ההורים כישורי בטיחות מים חיוניים כדי לחנך טוב יותר ולהגן על ילדכם. אם ילדכם מעל גיל 4, אל דאגה. לעולם לא מאוחר מדי ללמוד. בגילאי 4 ומעלה מתחילים הילדים להבין בצורה טובה יותר את טכניקות השחייה.

רישום ילדכם לשיעורי שחייה בין הגילאים 6 חודשים עד 4 שנים הוא הדרך היעילה ביותר לעזור להם להתאקלם למים. ההתאקלמות המוקדמת הזו תעודד אותם לא לפחד משחייה ככל שהשיעורים שלהם נהיים מאתגרים יותר.

Israelswim.com logo

היתרונות של לימוד שחייה בגיל צעיר

לימוד שחייה בגיל צעיר יכול להועיל מאוד להתפתחות הנפשית והפיזית של ילדכם, לעזור לשמור על בטיחותם ולבנות כישורים לכל החיים.

  • בניית בסיס איתן לאורח חיים בריא: שחייה שומרת על בריאות ילדים ומסייעת בהתפתחותם הגופנית, כולל בריאות הריאות והשרירים, גמישות וסיבולת.
  • שיעורי שחייה ילמדו את ילדכם את כישורי ההישרדות הדרושים להם להיות בטוחים מסביב למים.
  • בניית מיומנויות חיוניות.
  • התפתחות הפיזית
  • שיעורי שחייה מאפשרים לילדכם לפגוש ילדים אחרים בגילם ולתרגל את כישוריו החברתיים. מכיוון שיש להם עניין משותף, הם עשויים אפילו להכיר כמה חברים חדשים!
    ילדים מבלים יותר זמן בצפייה במסכים מאי פעם. יותר מדי זמן מסך מקשר לעיתים קרובות להשמנה, שינה לא סדירה ובעיות התנהגות. מומחים ממליצים לכל הילדים מתחת לגיל 5 לעסוק בפחות זמן מסך כדי לגדול בריא יותר. שחייה היא ההזדמנות האידיאלית להכניס פעילויות שאינן מסך לתוך השגרה של ילדכם.
    זה יכול לעודד עניין חדש: כאשר ילדכם ילמד לשחות בגיל צעיר, זה יעודד אותו לעסוק בדברים חדשים בביטחון, ואף יכול לעורר עניין בפעילויות אחרות הקשורות למים כמו שחייה מקצועית, קיאקים, צלילה ועוד. 
חוג שחייה ילדים

מחפש חוג שחייה ?
כתוב לנו ושמח לסייע

pexels denys gromov 4957436

פארק מים מומלץ ישראל 2024

רוצה קופון לפארק מים / בריכה ? כתוב לנו ונשמח לסייע. פארק מים: עולם שלם של הנאה וקרירות פארק מים הוא מקום מושלם ליהנות בו

קרא עוד »
pexels matthias cooper 1147124

תחזוקת בריכת שחייה 2024

בריכה ביתית היא לא רק מקום לשחייה והנאה, אלא גם אחריות שדורשת תחזוקה קפדנית ומתמדת. תחזוקת בריכה נכונה יכולה להבטיח שמירה על איכות המים, בטיחות

קרא עוד »
חוג שחייה ילדים

חוגי שחייה לילדים 2024

מחפש חוג / מדריך שחיה לילדים ? כתוב לנו חוגי שחייה לילדים – רקע יתרונות שחיית ילדים: שיפור הכושר הגופני: שחייה היא פעילות אירובית מצוינת המשפרת

קרא עוד »

כתיבת תגובה

תפריט נגישות